Monday, June 6, 2011

Salam Tahniah!

Senyuman manis bakal pengantin. (^_^)

Bersama anak kecilku, Puteri Ikha Kak Ct. (^_^)

MEMULAKAN entri untuk bulan Jun dengan mengucapkan tahniah buat kawan-kawan yang telah bergelar tunang, isteri dan ibu. Fuh! Berpeluh-peluh dibuatnya mengenangkan betapa banyak undangan yang diterima. Terima kasih, teman-teman di atas ingatan. Aku sangat hargai. Tapi maaf aku ucapkan, bukan semua undangan mampu aku penuhi. Maklum saja, keterbatasan aku dari segi masa dan kemampuan dengan kenderaan. Sungguh2 maaf.

Dalam melayari rasa terkilan kerana tidak berdaya memenuhi undangan sang teman, aku akhirnya berjaya menghadiri diri ke majlis pertunangan penuh gilang-gemilang Cik Hanny Esandra. :) Manisnya kakak seniorku dalam debar gembira menjadi tunangan orang. Dalam kesinambungan biru firus bersulam kuning yang menjadi idamannya, aku melihat senyuman bahagia yang terukir di bibir. Aku separuh menahan sebak di dalam dada.

Untuk pengetahuan kawan-kawan, aku adalah tipikal perempuan yang selalu merasa terharu dalam majlis. Aku panjatkan setulus doa buat RABB... selamatkan dan sepurnakanlah perjuangan mereka untuk melengkap dan menyempurnakan separuh dari agama buat Cik Hanny dan tunangan. Aku doakan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan seterusnya sehingga nafas yang paling akhir. Semoga berhasil mencicip cangkir bahagia. Amin...

Sambil-sambil seronok melayan sembang bersama Kak Ct dan mak buyung, Jiha. Tak sabar nak tunggu Jiha melahirkan cahaya mata sulungnya bulan 8 kelak. Semoga selamat hendaknya, sahabatku. Amin!

Tak sabar nak jadi mummy! (^_^)

4 comments:

  1. tak sabar npk nak jd mummy..kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak Nad! Hehehe byk la mak baby aku nnt :)

    ReplyDelete
  3. wahh.. terima kasih adakan entri khas untuk kak nad.. thanks jugak kerana dtg ya, anne..

    ReplyDelete