Wednesday, December 26, 2012

Ulangtahun Ke-33 Buat HirSham



ALHAMDULILLAH... hari ini 27 Disember 2012, 33 tahun telah berlalu selepas hari pertama ayahku menikahi bondaku. ^_^ Aku bersyukur ke hadrat-NYA kerana telah memperkenankan rumahtangga ayah dan bondaku bertahan dalam tempoh ini. Aku malah berdoa dengan bersungguh-sungguh pengharapan agar ia kekal bahagia sehingga ke akhirnya. Amin.

33 tahun. 12,045 hari lamanya kasih bersulam cinta berpadu bersama membentuk sebuah rumah. Aku mendoakan supaya di penghujungnya, mereka berdua akan tetap bersama. Insya-Allah. ^_^ Buat Shamsudin dan Zawahir a.k.a ayah dan bonda, angah ucapkan selamat berbahagia dan selamat ulangtahun.

Setiap titis airmata 
Setiap saat nan duka
Mengajar aku erti dunia
Tak ku lupa
Pengorbanan kehidupan 
Memikul beban di bahu nan selalu
Memberikan yang termampu

Ayahku
Terlalu menyayangi aku
Mendedikasikan hidupnya kepadaku
Dan ibu
Sentiasa ada bersama
Walau serendah mana aku
Dia tetap menjunjung namaku

Biar kubelai tanganmu
Yang telah di telan usia
Namun penuh berjasa mulia
Terlalu lama ingin kuluahkan rasa
Kesyukuranku di hati
Pada dua insan paling kusayangi

Dan aku berdoa
Semoga sejahtera selamanya
Hidup kita sekeluarga 
Di dunia dan selepasnya...
(KRU - Penjunjung Namaku)

No comments:

Post a Comment