Thursday, August 11, 2011

Dapat Kad Raya Nih! Kau Ada?

Tu dia! Kad raya pun nak vouge sekarang nih! Canggih.

HARI ni waktu lunch ke Sunway untuk menemani si Doraemimie membuat pos ekspress di Pejabat Pos. Kebetulan si Skully Kin-Kin nak bayar bil elektrik. Baru saja melangkah ke tinggat bawah pejabat, si manis yang menjaga kaunter memanggil ;

"Kak N, ni Nurul Mardhiah Shamsudin... akak, kan?"

Aku angguk. Dia senyum dan hulurkan sepucuk sampul surat. Aku dah agak isinya, dan bila dibuka ternyata benar, sekeping kad raya yang rasanya sudah lima tahun aku tak terima. Terima kasih Kak Ct! Huhuhu... terima kasih daun keladi. Kalau tak mengenangkan urusan pejabat yang membengalkan dan mencuri habis-habisan masa lapangku ini, teringin juga nak kembali seperti dulu. Berkiriman kad raya. Aku memang suka.

Ucapannya manis ringkas, tapi memang benar, kak. Aku tersenyum lebar sepanjang membaca kad akak. Tahun depan jangan lupa hantar lagi tau!

p/s : Malam ni insyaAllah akan berbuka dengan Kak Ct dan Putri Ikha kesayangan kami tu. ^_^

2 comments:

  1. hohohoho...suka tak, suka tak??? kikiki

    ReplyDelete
  2. Haruslah suka!
    terima kaseh daun keladi!
    Tahun depan bagi lagi tau.
    ;D

    ReplyDelete