Thursday, April 18, 2013

Catatan Ringkas

TAK ada apa sangat yang nak diperkatakan melainkan luahan rasa untuk beberapa catatan ringkas dalam hidup :

1. Ratu sakit. Terpaksa dimasukkan ke wad dan telah berjaya memiskinkan aku untuk seketika. Pad brek + disc brake pump repair kit + minyak brek = RM 260. Airmata....

Aku dah Ratu... bergambar dengan berlatarbelakangkan pokok 'Sleepy Hollow'. Pls, jangan sakit lagi, baby...  kasihanlah pada mummymu nih!

2. ASWARA dah tukar logo lagi. Sejak aku graduasi, rasanya dah banyak kali tukar logo. Hei, mambang! Ini sekolah seni, tolong jangan bunuh rohnya!!! Marah...

Mengarut, kan? Dah macam logo Pantene! Bullsh*t!

3. Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013. Rasanya aku hanya akan memendam rasa. Wang simpanan yang diperuntukkan untuk memborong sudah lebur kepada Ratu. Haizzz. Kecewa...

4. PRU-13. 2013 menyaksikan masuk kali ke-2 aku gagal menjadi warganegara Malaysia yang baik. Rasanya aku tak mengundi jugak kali ini. Hampa....

Itu saja. Babai!

2 comments:

  1. ha a, peliklah, asal aswara suk sgt tukr logo ek, logo asl gak gempak..

    N tak sihat ke??

    ReplyDelete
  2. Memang pelik bin ajaib.
    Sehat je, kak.
    Awatnya?

    ReplyDelete