Tuesday, September 27, 2011

Hobi Baru!

Motif gambo ialah nak menunjukkan betapa sukanya! Hahaha...
(Ehsan Google)

WAH! Wah! Muhahahaha... rupanya aku baru sedar yang kebelakangan ni aku dah mula ada hobi baru iaitu........ mengedit gambo! Hahaha. Edit bodoh2 je. Aku bukan budak grafik pun. Tapi sukalah bila tengok gambo yang biasa2 tu jadi ceria dan berwarna-warni. Huhuhu... gemo!

Kadang2 terasa jugak yang aku ni macam suka buang masa. Tapi leh buat, nilah aku. Yang sukakan perkara yang remeh temeh dan membuang masa. Hahaha! Takpelah. Dalam keadaan kerja yang serba stress dan menekan pala hotak, adalah juga benda lain yang mengalih perhatian untuk aku buat. Kih, kih, kih!

Jadi, silalah nikmati kalu suka! Hasil karyaku... hahaha!




Huhuhu! Gemo! ;D

3 comments:

  1. dua gambar yang pertama tu sungguh comel.. pls going strong ye.. hmmm... insyaallah semuanya akan brjln dgn lancar..doa byk2 ya.. :)

    ReplyDelete
  2. Kak Ct,
    Ada je...
    Tapi bosan. ;p

    Kak Nadd,
    Amin!
    Alhamdulillah, kak.
    Masih sedang berusaha dan mencuba walaupun nampaknya rintangan makin menyala.
    :'(

    ReplyDelete