Sunday, February 28, 2010

Hari Baharu Dan Kehidupan Yang Baharu!


HARI ini aku telah memulakan suatu kehidupan yang baharu dengan meninggalkan kehidupan yang lama aku jauh di negeri kelahiranku. Selepas genab enam bulan bersesak di stor 7-Eleven, aku akhirnya berjaya menamatkan karierku di sana demi memulakan kehidupan yang baharu inilah!

Aku bukannya tak mahu bercerita pada kawan2 tentang punca kegembiraan aku ini tapi aku separuh segan sebenarnya. Teringin sangat nak bercerita tapi takut ayahanda Encik Hassan bakal menembak aku pula selepas ini selepas beliau menembak si tuut! Hahahahaha... salah seorang kakak teman sekuliah dulu menghantar mesej bertanyakan hal apakah yang digembirakan aku sekarang ni tapi aku segan nak membalas. Bukan pasal novel, kak! Huhuhu... kalau pasal novel, saya bukan takat bergembira, tapi dah melayang terbang ke langit! Begitulah.

Nak cerita... nak sangat bercerita tapi.... hahahaha! Doakan aku ya, kawan2. Doakan semoga aku bertabah di sini demi mengisi perut dan berjaya menggalas title sebagai seorang PENULIS walaupun bidangnya agak menyimpang dari bidang asalku. Jangan bimbang... aku masih aku. Aku selalu percaya makanan jiwa dan makanan perut jauh bezanya. Untuk jiwa, aku masih ada. InsyaAllah, akan terus ada!

Aku nak cerita... nak sangat bercerita tapi... hahahaha! (^_^)

2 comments: