Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri


MALAM ni akan berpulang ke kampung halaman demi gigih meraikan hening syawal nan indah. Sayu sungguh terasa hati. Entah kenapa, Syawal tahun ini terlalu membikin hati sayu. Rindu pada ayah bonda dan seluruh keluarga. Dalam sayu tetap bergentayangan rasa teruja! Tak sabar nak menjamah juadah yang diolah bonda tercinta.

Doakan aku selamat sampai. InsyaAllah. Amin... Salam aidilfitri aku hulurkan buat sekalian teman-teman yang selama ini menjadi tulang belakang asas keyakinan langkah yang atur ke depan. Buat semua, ampun dan maaf kupinta andai ada terkasar laku dan bahasa (memandangkan aku ni memang kasar orangnya! Huhuhu... ^_^), maafkanlah semua keterlanjuran dan halalkanlah andai ada yang terminum, makan, terambil, terhutang, ops! (Kalu nak tuntut pun sila. hubungi saja aku, insyaAllah aku akan membayarnya.) Buat cinta hati malamku, terima kasih kerana sudi berkongsi syawal ini bersamaku dan kau mengindahkannya seindah musim semi yang bertamu. Sayang awak! (gedik... huhuhu! ;p)

Selamat hari raya, selamat meraikan hari kemenangan... maaf zahir dan batin! Semoga diketemukan lagi dengan Ramadhan yang bakal melabuhkan senjanya yang akhir. Amin!

No comments:

Post a Comment