Sunday, November 25, 2012

Sempena

Othello dan Tiramisu memang sangat lazat ye, kawan-kawan.
Cik Bella yang manis.
INI adalah sebuah catatan ringkas. Sempena ulang tahun, Cik Bella yang manis telah menemani saya berjalan-jalan semalam di Ampang Point. Lewat sehari, tapi tak mengapa. Saya tetap gembira. Diiringi dengan segelas McD McFloat dan dua biji kek cawan (Othello dan Tiramisu) dari Cupcake Chic, saya telah membeli Sunan Musafir oleh RAM dan Dracula oleh Bram Stoker sebagai hadiah hari lahir untuk diri sendiri. Sempat juga aku memasak untuk Cik Bella (ke dia yang masak untuk aku???) . Nasi goreng yang sedap! Dan pedas sangat pasal aku terlajak taruk cili.

Muhahaha! ^_^

Nasi goreng sempena ulangtahun. Pedas dan sedap! (Puji diri sendiri)
Selendang hadiah dari Cik Seyha cantik. Tq!
Pst, Dracula tu tengah sales dekat Ampang Point. Jauh lebih murah dari harga asal.

No comments:

Post a Comment